No life

Blev lite FÖR mycket inhandlat idag i Göteborg.. Kan säga som så att första lönen typ försvann! Aja, vad gör det om 100 år?
Har även gått nästan 8km ikväll med, trots träningsvärken från hell! Imorgon blir det spinning vid 7, sedan lite gymgym och sedan massa städning innan jobbet! Orkade nämligen inte städa igår, och kommer inte orka ikväll heller.... Roligare att glo på film :))))

Imorgon jobbar jag till 22, blöh, så blir sängen direkt när jag kommer hem! Sova är kul!!
Nästa torsdag tänker jag festa till det rejält :P hahah.. orkar inte!
5 pass kvar på jobbet, pappa kommer nästnästa helg, livet är fint!

Ne jag orkar inte skriva mer nu, ska sätta mig och glo på i rymden finns inge känslor, puss och kram xD^^ xP
2 gamla godingar... herregud Jonna Jeovina, hur såg du ut egentligen?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0