00.54

Det är måndag och jag ska upp om alldeles för få timmar, är jag superpigg? Ja... Men vad gör det om 100 år?
Jag skrev lite, yttepytte på min fritidskunskap förut, borde lägga all fokus på provet/proven? jag har i veckan, men orkar inte. Det är alltid jobbigare att plugga på saker man "måste" för stunden. Usch jag borde sluta tjöta om plugg så mycket på min blogg.. hahaha jag låter ju nästan smart ju!
Nu ska jag som vanligt göra upp ett veckoschema helt för min egna skull som ni inte behöver bry er om;
Måndag - skola, körskola, lägenheten o fix, gym, plugg.
Tisdag - skola;datorkunskapsprov?,sluta kl 12.05, plugga matte, säga hejdå till pappa, handla, tbx till Fkp. (träna?)
Onsdag - skola; fritidskunskap in, plugga matte som bara den, PSI, mera matte.
Torsdag - skola; matteprov, städa, forza, plugga.
Fredag - skola, TAGGA; PARTY!
Jag lär ju inte behöva oroa mig för att inte ha något att göra i veckan alltså... får se om det hinns med någon träning på tisdag, hoppas det eftersom det är body combat. Men det beror på hur bra matten sitter osv.
På fredag ska jag fira att jag varit så flitig och under helgen ska jag inte lyfta en endaste bok, även om jag egentligen borde!
Fint det, får se hur mycket jag bloggar i veckan, den som lever får se!
PUSS
jag är söt när jag övningskör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0