13.08

Ska strax plocka iordning så mycket jag hinner, sedan ska jag till gymmet o dansa o lite så. Shiet vad jag är hurtig, hehe!
O sedan blir det till att fördriva tiden innan det bär av ut till åsarp, ska grilla osv ikväll :)
Frågan är bara vad jag ska göra i de 2 timmarna tills min buss går, hade tänkt gå till mormor me ho va ju inte hemma. O hinner knappt hem till mig på den tiden.... Jaja. Får väl åka svettig ut till mamma, tror hon överlever!

Igårkväll mös jag o Loysan till Vampire Diaries, hon är  rätt bra den tjejen ;))) hoho <3 O precis efter hon hade stuckigt så kom Emma o Rickard o hälsade på, Cindy (emmas hund) var det sötaste jag sett, typ iaf.
Mer än så hade jag inte att säga, satte mig mest här för att slippa städa 888
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0