15.42

Det här lovet ska jag ta det lugnt och bara mysa, grilla och leva. Livet blir så mycket finare då.. Något annat som är fint är att jag flörtat till klassen cheesecake idag, och att jag kom tvåa i klassen i luffarshack, och att jag bara gillar läget precis som det är.



Jag har insett att min senaste kyss: Gav mig pirr i magen.
Kärlek är: När man inte kan sluta tänka på en person och man går runt med jordens största leende på läpparna bara av att tänka på personen. Eller så gör det bara ont..
Jag tycker om: alla fina vänner som gör mina dagar till vad dem är.
Jag avskyr folk som: är dryga, usch vad det är tråkigt!
Jag lyssnar på: Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit och vill bara gå loss.
När jag lagar mat: Så tror jag att jag är värsta mästerkocken men det blir alltid ngt som failar... 
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel.
Om jag var en insekt skulle jag vara: Jag gillar inte insekter.
Jag kommer alltid vara: Jonna Jeovina.
Det finaste som finns är: När man är lycklig och hela livet känns så fint så man bara kan skratta åt allt tokigt som händer.
I sommar: Ska jag bli brun, grilla, festa, ta en öl på en båt bara för att jag kan, ta körkort och massa andra tokigheter man gör när man nyss fyllt 18.
Jag kan: vara jäkligt negativ av mig, men det är något jag jobbar på.
Jag kan inte: Vara ensam, alltså helt själv i mer än något dygn. 
Bebisar är: jobbiga... 
Min mobiltelefon är: en ifån, men väldigt gammal och repig
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka eller negerbollar
Sist jag grät var: Igår eftersom jag hade så ont i huvudet.
Den värsta känslan är: Panik och ångest och ånger.
Den bästa känslan är: Lycka!
Idag har jag: Haft blå kjol, fått hjul till min cykel och ätit påskmat i skolan. 
Ikväll har jag: Inte varit kväll än, gud vad fint
I morgon kommer jag: Åka till Borås o fixa inför E.M.D's spelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0