16.00

shoppade upp lite väl mycket pengar igår, men det gör inget, här kommer iaf vad jag köpte;

vitt linne från Vero Moda och ett par lite längre jeansshorts från HM
En rutig skjorta och ett svart linne från HM

En ljusrosa tröja och ett par hängslebyxor från Gina

Bara det svarta linnet


Den rosa tröjan med ett par Chinos från Gina (orkade inte ta bättre bild imorses)
Måste tillbaka o köpa ett par till jeansshorts men lite kortare på H&M som jag av någon anledning inte köpte igår...
och så ska jag köpa två par skor jag hittat i skara, sedan har jag så att jag klarar mig i sommar ;)
(eller egentligen inte, men fyller ju år ganska snart osv, tihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0