18.50

Har tänkt att plugga de senaste 3 timmarna, har fort inte öppnat dokumentet.. Men snart stänger jag av internet o kör gärnet :) Har en redbull som jag sveper i mig frammåt kvällen med så har planerat att hålla igång halva natten typ, hihi!
Imorgon blir det iaf skola, körskolan, lägenheten, gym oså hem vid 21 på kvällen så får bli nattplugg imorgon med (eller så skjuter jag upp dataprovet en vecka till och däckar dirr när jag kommer hem, lät gött)
Mycket kul jag gör va? Typ plugg, plugg, plugg o mer plugg, fast ändå pluggar jag typ aldrig? :S haha..
HAHA nyss sa pappa "jag går nu då, men jag kommer tillbaka.."
jag typ "öhm.. det hoppas jag?"
(Han skulle till Petter en snabbis)
Hahahah var hur kul som helst irl.. cepe!
Ne nu kryssar jag allt vad facebook och msn heter och kör, HEJJA MIG!
2 tuffingar o en fjortis i skolan, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0