21.55

Har precis kommit ut ur duschen nu, varit på gymmet med Jossen, övningskört o fixat i lägenheten. Idag har jag sprungit runt med ett leende på läpparna hela dagen och det äger, får hoppas att morgondagen äger lika hårt. Blir gött att sluta tidigt och jag ska äta med pappa, plugga, handla och ev dra till mormor en sväng. Ser dessutom fram emot helgen så sjukt mycket!!!!!
Taggar mer o mer för varje dag, kommer blit såååå bra :D
NU SKA JAG PLUGGA O INVÄNTA PAPPA, PUSS!
det enda jag gjort är att ändra lite inställningar i ljus o kontrast osv, ser ni den bruna randen jag har i mitt i allt? Helt weird men äger ändå! :DD

Kommentarer
Postat av: carolina

FREDAG KOMMER ÄGA FETT! vet du varför den kommer göra de? JOO, för det är du och jag. VI ÄGER!

2011-04-05 @ 09:12:57
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0