eeeeeeoooo

Lyckades byta till mina bebisar redan idag, MYS! Har även bakat pepparkakor och åkt en massa pulka med barnen idag, fina fisken.
Dessutom så klev Mia, Mia-verklighet/Mia-som-är-bäst-i-hela-världen, innanför dörren i förmiddags och jag höll på att börja lipa. Kan knappt vänta tills nästa termin börjar och jag ska få ha lite kurser med henne!
Fick en massa fina ord och hade ett litet samtal innan hon gick igen, åh underbara människa!
(Ja, Mia är en lärare.. hehe.. en väldigt speciell sådan, love!)

Nu ska jag snart diska lite och bestämma mig om jag ska gymma eller inte, har ont i kroppen så vi får väl se hur det blir!


bjuder på en bild :O bara för att jag var sminkad idag, första gången på 6 veckor typ.. coolt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0