när man dör en smula

jag-har-inte-tränat-sedan-i-onsdags
förstår ni att jag håller på och dö nu?!?! har ont i ryggen och är helt seg o konstig, mår inge bra :(((( hahahah träningsnarkoman som man är :(( (har endast gjort TRE pass denna veckan, brukade som sagt gå på 14..)

Kom i alla fall precis hem från Sala, blev lite spontant över helgen så just nu springer jag och packar upp och ska försöka få lite ordning på min lägenhet. Lyckades även slänga i två maskiner tvätt så jag har lite rena underkläder i veckan o sådära! Blir alltså ingen spinning för mig idag heller, lika bra med min hosta dessutom.. men imorgon då jäklar, fullt ös hela veckan! (eller nästan iaf, är barnvakt på fredag så missar två pass men what to do)

Jag måste hitta något annat att skriva om än hur träningskåt jag är, antar att ni måste vara rätt trötta på det såhär dags... Kan ju alltid skriva om hur mycket jag inte vill tillbaka till praktiken, eller hur mycket jag vill ha lov, eller hur mycket jag inte gjort alla uppgifter jag skulle gjort under apu'n, eller hur god den nya keson med nötter var, eller att jag är lite nervös inför utbildningen i januari, eller så håller jag helt enkelt käft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0