00.14

nu har jag lovat mig själv en sak;
jag ska klippa av mitt hår, inte färga min fula utväxt och inte platta ner mina äckliga lockar.
För om ett år ska jag ha så långt, kolsvart och platt hår igen som jag hade innan thailand.

Jag lär bo i en liten ful bulle på huvudet eftersom jag skäms över min utväxt extremt mycket.. och när jag klipper av det vill jag inte ha det utsläppt under en mössa... tufft liv fan :((
ahahha är seriöst sjukt ledsen, mitt hår har varit mitt allt under flera år (började gråta förut när jag kollade på gamla bilder, hej jag är mes!)


det håret ska jag ha igen, kolsvart, platt, tjockt och blankt!
(BUHUHUHU, VARFÖÖÖR JONNA... VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?!?!?!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0