01.02

jag ska försöka somna snart, skrivit om de 2 sidorna ULS'en som försvann förut.. så nu har jag "bara" typ 3 sidor kvar.
På onsdag vankas det svenskaredovisning med, blöh. 
Funderar på att gå och lägga mig och läsa lite ur någon bra bok för att varva ner lite, dagen idag har varit mycket bra med en hel del galna skratt.

Imorgon vankas det musik, åh ska bli så kul! Har ju gått en vecka utan att jag sjungit en ton eller rört ett instrument och det är inte helt okej. Ska även se till att plugga lite med Jossen och Tildis nr 2 på hålet med. 

Känner mig riktigt flitig och jag tror att mitt gymkort är det bästa som hänt mig. Känner mig så mycket effektivare när man varit och gymmat + att man får mer energi under dagarna (sedan är det ju kul också!)
Så tack Josefine för att du fick med mitt lata arsle till gymmet!


Fina Carolina och jag (det rimmade, hahah!) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0