01.50

blir ett snabbt inlägg innan min dator dör. 
Har varit på 3D-bio idag i Västerås, blev Gullivers resor. Hahah det var helt okej, bättre än vad jag trott :D
(tur att man har glasögon på sig så att ingen såg att jag lipade 3 gånger... hej känsliges!)

Just nu sitter jag och pappa och kollar Vampire Diaries, sååå fint!
Kollade på en skräckis innan som hette typ the devils tomb, var halväcklig.. mer vidrig än otäck!
Tror förövrigt att pappa hatar att kolla på film med mig, jag är en sån som pratar mig igenom hela filmer och kommenterar allt dem gör. Eller så kan jag komma med ngt helt random, beror på hur bra filmen är.
(Fast under VD är jag tyst när jag inte eller iihhhhjar superhögt.. hahahaha)


hahahaha ful gammal bild jag hittade från förra årets beach-party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0