14.03

Jag får shoppingpanik typ... Vill shoppa NU!
o pengarna har jag.. men jag ska ju vara duktig och spara tills i sommar.
Jag vill även köpa gymkort... men ska ju spara, SPARA JONNA!
Helvete vad det är tråkigt att spara..
Jag hatar ordet spara.
Jag är SÅHÄR nära på att dra till Göteborg i veckan och köpa massor nytt och sedan åka upp och köpa ett gymkort.
Men då kommer jag vara ledsen chey i sommar istället...
Men det är 4 (5?) månader kvar tills sommaren så jag orkar inte tänka så långt fram egentligen, gaaaaaah fuck this nu ska jag duscha och tagga ikväll istället. 


suddig bild på babe från igår men det är bättre än inget

Kommentarer
Postat av: carolina

sööööööta

2011-02-06 @ 15:21:16
URL: http://kjellanders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0