16.02

Imorgon släpps Dannys låt på spotify vilket gör mig lite glad typ.
Sov iaf hos mormor inatt eftersom mina grannar hade röjjarfest igår (felåt alla grannar, jag ska aldrig mer spela mysik typ, nu vet jag hur jobbigt det är.. ahahha)

Ska upp till gymmet idag, hade velat köra body combat eller ngt annat för att ösa ut mig en massa känslor som ligger och gnager, men det får vänta tills imorgon. På tal om imorgon så börjar min praktik då, ska vara i nollan och på fritids. Kommer få börjar 8 vilket jag inte är spec van vid så vi får väl se hur det går, hahaha!

Fan vad KENT väcker känslor, blir typ emoglad av dom, haha är cp jag vet!


saknar min pärla så sjukt mycket så jag avlider snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0