16.39

Haft praktik hela dagen idag, jag saknar givetvis inte skolan men alla puddingar längtar jag allt lite efter.
Går från 8-15.30 varje dag förutom tisdagar då jag börjar 9.10 ist och på onsdagar slutar jag lite (typ 15 min) tidigare för att hinna med kören. 

Bättre kunde man ju haft det, folk typ "du slipper iaf skolan o plugg" men ack så fel ni har, har massor av inlämningar osv som har med praktiken att göra som ska lämnas in om 2 veckor. 
9 dagar kvar iaf. Eller ja, 13 dagar kvar tills allt är som vanligt igen... Jag gillar lite rutiner så dethär är faktiskt jobbigt för mitt lilla psyke. 

Har cpcpcpcpcpcpcp ont i huvudet med, men ska snart träna bort det med en massa body combat och core.


jag och min pappa var söta i oktober, huuhuhuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0