17.02

Sticker till gymmet nu, ska slåss med Jossis osen dansa en sväng, hihi! Kanske inte det bästa man kan göra med tanke på min hosta oså men fan, vill ju röra på mig! När jag kommer hem ska jag försöka plugga i någon timme osen lägga mig i någolunda tid för imorgon blir en stressig dag.

Först ska jag till skolan såklart, sedan till mormor och hämta ett pannband (utklädd äger!) osen vidare hem till mig o ta ett bad och försöka varva ner lite. Även städa om det hinns med, annars får jag lägga en större del av lördagen till detta och då känner jag för att göra något annat... 
Osen kommer Loysan till mig och vi spökar ut oss rejält innan Jimmy kommer och hämtar oss :)

På kvällen blir det afterskii på Dagnys, och fast att jag hellre skulle vilja sova osv och inte alls är taggad så hoppas jag på en AWESOME kväll!
PUSS


PANGBRUD, eheheheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0