18.05

slutade kl 12 idag efter 2 lektioner. Var helt okej om man säger så :) Kände mig äckligt vilsen på kören bara.. hahah Victor tyckte att jag såg rädd ut tom, då äre illa.
I vilket fall som helst skulle jag pluggat hela dagen och även städat lite eftersom pappa kommer sen ikväll. Men vad hände när jag kom hem? Jo jag somnade och vaknade nu.................................................. med ett magont som jag inte riktigt gillar. 


bild jag tog igårkväll, har lyckas stuka fingret eller något i den stilen, 
det är iaf blått och går inte att röra.
Jaja, gillar la att va mongolid! 

IMORGON BÖRJAR JAG 12 VILKET ÄR HELT, HEEELT OKEJ :DDD
(är nervös inför fredagsensemblem med :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0