19.20

sova från kl 3 tills nu funkar ju med! Behöver seriöst skaffa mig ett köksbord... nu sätter jag mig i min säng/soffa/skrivbord/funkar som allt man vill och stensomnar max 10 min senare, kalla mig sämst. 
Aja, lär ju vara uppe hela natten nu istället, men det är lugnt; jag gillar sånt :)))

Imorgon börjar jag kl 8 och slutar kl 16, ska dessutom åka skridskor imorgon med, inte riktigt min grej men gillar livet ändå!


hahahhaha Jossis idag i skolan, helt normala är vi där inne i BF's mörka vrår!
Jag var förövrigt finklädd idag, kjol och höga stövlar osv och fan vad jag gillar sånt,
man känner sig lite gladare och inte lika sleten som när man har mjukisar och flötlinne.

JAG SKA FAKTISKT PLUGGA NU, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0