20.11

Jag har insett att min senaste kyss var lite rolig.
Jag saknar förra våren med emma, robin och fiddus.
Jag pratar högt och jämt?
Jag skrattar tyst och ryckit. 
Jag tycker om mina fina vänner
Jag avskyr när folk snackar om saker de inte vet något om
Mina närmaste vänner är Josefine, Louise, Emma, Vickan mfl. ♥
Min första vän hette Mikaela Johansson
Min första kärlek hette Ludwig Malmberg
Kärlek är fint och fult på samma gång.
Min favoritfilm är många, gärna med vampyrer.
När jag borstar tänderna står jag ofta och leker att det är en mikrofon och går loss totalt.
När jag lagar finns risken att det blir bränt eller på annat sätt misslyckat
Jag är rädd för att förlora vänner
Jag önskar när jag ser en fallande stjärna
Den värsta känslan är när man känner sig sviken och tom.
Den bästa känslan är att få vara med de man älskar
Jag vill ta studenten, NU!
Jag är bäst på att prata
Jag är sämst på allt som har med sport att göra
Jag kommer alltid att vara bäst
Det finaste som finns är mina vänner
I sommar ska jag njuta och festa som aldrig förr
Sist jag grät var idag
Innan jag somnar kollar jag alltid på tv eller på en film på datorn
Mitt första barn vet jag inte om jag ska ha.
Det fulaste jag vet är du!
Idag har jag spytt och sovit.
På gymnasiet trivs jag inget vidare alls.
Jag vill verkligen gymma gärnet, fy vad bra det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0