21.27

:@ <--- typ så ser jag ut nu!
Vi får se hur det blir med gymkort eftersom det är massa andra jäkla avgifter med... som jag inte har!
Så jag sitter i min säng o typ halvlipar lite, fan vad jag vill träna typ......NU.. typ...
Aja, det suger men vad ska man göra lixom!
Ska nog försöka mig på att jogga imorgon om det inte fryser på för mycket under natten, det är ju bättre än inget.
(Påminnelse till mig sj; ring mamma & pappa imorgon)

Nu ska jag snart skriva lite på min inlämning som ska vara klar imorgon (ehehe ops!) och inatt ska jag kolla på reprisen av melodifestivalen, alltid något!
Så länge tröstar jag mig med lite gammal Danny-musik, hihi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0