22.19

idag har jag haft en heldag med bara pappa, det var ett tag sedan sist. Först var vi soffpotatisar, sedan reste vi våra arslen från soffan för att åka och fika. Blev jordens största chokladboll..... seriöst... den var större än pappas semla. Gott vare iaf :D
Sedan handlade jag och pappa och så åkte vi hem och började laga mat. Blev tacopaj och grönsaker (och ostchips) Hur gött som helst!!
Blev även lite mer soffpotatishäng i form av tvspel.

För tillfället ligger jag nerbäddad på en madrass på golvet och lyssnar på gråtmusik och gråter en skvätt. Det behövs ibland. 
(har även liiite ångest på att jag inte pluggat en enda sekund på hela lovet fast att jag lovat mig själv att få massor gjort.. fy Jonna)


Imorgon vid 10 sätter jag mig på tåget hem till världens sämsta stad. Ska som tur är spendera dagen med Jossen så lär överleva iaf, plugg och core står på schemat!



Kommentarer
Postat av: carolina

du är fan alltid lika snygg!!

2011-02-21 @ 17:36:02
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0