22.21

jag har äckligt tråkigt och därför kommer en sånhär "20 sanningar om mig"

1. jag kan varkligen inte planera saker, spontant skare va!
2. är otroligt lättskrämd.
3. min största rädsla är att det ska börja brinna i min lägenhet så jag inte har några saker kvar.
4. tänker alltid för mycket.
5. älta är det jag är bäst på, kan berätta samma sak 10 gånger och vända på på orden fram och tillbaka.
6. har varit riktigt kär 2 gånger och inte var det roligt...
7. men ändå så tror jag på den sanna kärleken, att det lixom finns folk som verkligen är gjorda för varandra.
8. min humor är bäst, punkt!
9. när jag var liten hade jag en kanin som hette puss och han dog i mina armar.
10. när jag fyller 18 ska jag festa konstant hela sommaren (eller nästan iaf)
11. sedan jag var liten har jag älskat vampyrer och dracula
12. därför vill jag åka till transylvanien och bo på draculas slott innan jag dör.
13. har även en lista med galna saker jag ska ha gjort innan jag blir gammal.
14. att bli arg är något jag har lätt för
15. men kan börjar garva 1 min senare
16. har lätt att förlåta folk
17. men har även ofta fördommar om folk innan jag lär känna dem. 
18. när jag var liten ville jag bli modell
19. men nu hatar jag min kropp (TRÄNA JONNA!) så skulle aldrig tänka den tanken.
20. jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0