22.31

idag har jag;
kastat mig i snöhögar med en underbar vän.
fått ett gymkort.
fäktats med träsvärd och dansat latino.
gått runt och tjurat i skolan.
varit så arg så tårarna kom.
vaknat upp och velat döda min underbara vän som går upp så sjukt tidigt.
haft god tid på mig innan skolan (händer aldrig :S).
träffat jimmy.
sjungit två gånger, åh vad jag gillar att sjunga.
dansat fuldans till just den låten med min pärla.

som ni förstår har jag haft fullt upp hela dagen och gått från superarg till skitglad o tillbaks o upp o ner o fram o tillbaka.
Jag gillar Josefine iaf <3

Kommentarer
Postat av: jossen

HAHA gud! Vi äger babe :D<33

2011-02-11 @ 06:52:46
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0