23.45

så, nu sitter jag här i Sala.. med min bulle på huvudet o snarkande syster. 
Har spenderat massor av timmar i soffan innan pappa kom hem, då blev det ännu fler timmar i soffan med en japansk vampyrfilm och en godispåse som vi delade på, bara jag och han. Jag som absolut inte skulle äta godis.. men kan man säga nej när pappa "som bara skulle posta ett brev" kommer hem med en aldeles lagom stor påse och slänger på en film som handlar om det bästa jag vet?! (vampyrfilmer <333) Nä precis! :D har även tryckt i mig en semla med, skärpning nu jonnis!

Sedan blev det några karatesparkar och lite häng i köket innan jag bosatte mig på madrassen i Ronjas rum.
Detdär med karatesparkar måste jag förklara någongång.... det är en udda sak vi håller på med! Kanske kommer inatt när jag inte har något bättre för mig för nu äre dags för mer film, PUSS!


Idag har varit en bra dag, det mesta har varit fint och sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0