Dag 1

Tio fakta om mig själv.

1. Jag har på senare tid haft världens menshumör, o det är hela tiden.
2. Jag har en dröm om att kunna spela gitarr.
3. Nedräkningen till min 18års dag pågår förfullt.
4. Har en tävlig med min pappa och får därför inte äta godis.
5. Gymmar 4 dagar i veckan, flera pass per gång, men vill fortfarande träna mer, tycker det är så kul.
6. Jag älskar bubbelvatten!
7. Jag har varit sjuk sedan i november och det blir bara värre och värre..
8. ...men eftersom sjukhus är det värsta jag vet vägrar jag åka in. 
9. Jag är världens nattmänniska och somnar sällan innan 1.
10. Jag är värsta kontrollfreaket när det kommer till skolan och petar någon på min kalender där alla läxor osv står uppskrivna så får jag ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0