02.41

Jag har kommit fram till att jag har haft/har små delmål eller speciella händelser som jag verkligen sett fram emot eller ser till att försöka fixa, och jag tror att det är bra... att ha små stopp att se fram emot, som lyser upp tillvaron lite extra.

Här är några exempel på mål jag haft/har;

-att fylla 15
-skaffa moppe
-gå ur 9'an utan ett enda G
-klara av gymnasiet utan ett enda IG (vadå skillnad lixom...)
-ta körkort
-fylla 18
-ta studenten och festa hela natten
-metaltown 2011
-sticka utomlands med några kompisar för att festa o sola en hel vecka

Just nu taggar jag att fylla 18, metaltown, sticka utomlands och ta studenten. Fyfan vad skönt att slippa all skolpress.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0