18.17

är så partysugen så jag kan dö, inte okej!
har iaf dragit på mig mjukisbyxorna och funderar på att plugga en stund, fast lär nog sluta med att jag kollar på film istället. Känns helt fuckat att i princip alla jag känner är på fest ikväll, och här sitter jag.. i ett tomt hus i Floby och funderar på att plugga! :(

Fyfan, ingen bra dag idag.. men sånt är livet ibland.
Jag ska dessutom bli nyttig, hhihi.. eller ah, nyttigare kanske man kan säga. Inget godis och inga chips, bara dricka ramlösa/loka osv. Får se hur länge jag lyckas med dethär. Försöker dessutom börja träna på gym med jossen, emma, vickan osv. men får se hur det går med pengarna till det.
Sedan längtar jag lite efter att få börja springa igen när snön försvunnit (BER TILL FUCKING GUD ATT MINA KNÄN HÅLLER NU I MINA NYA TRÄNINGSSKOR..)


smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0