20.47

jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad idag. HIHI efter musiken kom Ann-britt och frågade om jag ville vara med i fredagsensemblen, dog en smula.. började nästan lipa! HAHA :D
Sedan spenderades eftermiddagen med Josefinast <3 har skrattat så jag har ont i magen, pussis på dig honey!

(min adidasväska pajjade idag, den som var ny </3 och jag ramlade på väg hem från tåget.. men vad gör det?! ÄR SJUKT GLAD ÄNDÅ)


försökte mig på att göra hjärta och puss mun samtidigt... gick väl sådär men vad gör det :DDD
NU SKA JAG ÄTA KAKOR OCH FIRAAA, PUSS

Kommentarer
Postat av: jossen

DU ÄR GULD

2011-01-28 @ 19:16:46
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0