21.17

okej, måste bara säga att Vixie är brabättrebäst och fick mig på extremt mycket bättre humör igår. Så slutade med att jag hängde med ut till Gudhem iaf, och tur var väl det. Orkar inte gå in på några detaljer just nu men vi öste och det är det viktiga! :D

Idag har jag träffat mamma en stund och även kollat på lite värdelös film, precis vad jag gör nu med. Zappar mellan trean (click) och fyran (iRobot). Borde plugga matte eftersom jag kanske får göra provet imorgon, men jag ska nog äta lite kakor istället, score!

Jag mår riktigt bra och hoppas att det kommer sitta i ett tag nu, så kanske blir lite roligare blogginlägg framöver, PUSS

Kommentarer
Postat av: Vickan

jag äger, det vet jag.

men jag tycker om dig :)

2011-01-25 @ 23:21:29
URL: http://belowground.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0