fuck

duschade igår o det var som något magiskt hände så numera har jag häxhår...
(Permanentade det lockigt i Thailand för er som missat det) Men nu gick alltså alla lockar i överhåret ur så det står mest åt alla håll :S Hahah får bo i toffs en tid framöver!

Är även hemma från skolan idag, lever fortfarande på barnmat. Har missat 5 av 5 skoldagar. BRA DÄR JONNA! Men med tanke på vad jag tycker om skolan o klassen o livet så är det helt okej ändå. 
Idag ska jag ligga i sängen o tycka synd om mig själv, ska kanske rensa lite i garderoben o börja packa ur resväskan (tvättar trots allt imorgon) men vi får se vad jag orkar, ehehehe!


ignorera ansiktsuttrycket men det håret skulle jag gärna ta tillbaka!

ÅH JAG VILL HOPPA AV SKOLAN, JÄKLA SKITSVERIGE SOM INTE HAR NÅGRA JOBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0