skolångest!

det är inte det att jag bara är skoltrött som gör att jag inte vill tillbaka imorgon, utan även att jag vantrivs som fan och inte vill ha något med varken bf eller inlämningar att göra.
Varje dag känns som en pina och jag har ångest redan nu över att behöva gå imorgon. Om jag ska vara ärlig så trivdes jag så mycket bättre i SP09b som jag var dum nog att lämna eftersom jag var allmänt nere och trodde att jag ville jobba med människor. Kan nu säga att jag hellre vill bli ljus/ljus tekniker eller scentekniker. 
Skulle alltså gått MoP med inrikting ljudteknik om jag varit smart, men är jag smart? -Nej..

Skulle räknat massa matte på lovet och gjort en inlämning, har jag gjort något av detta? Svaret är nej där också. Jag känner ingen motivation alls o går det åt helvete så gör det................. Varför föddes jag inte i Sthlm så jag kunde gått på adolf-fredrik ist :( 

Ska ta mitt gnäll o bege mig mot köket för att göra iordning en barnmatsburk (ja ni läste rätt!) Det är nämligen det enda min mage klarar för tillfället, antar att den Thailändska maten fick den att balla ur lite kan man väl säga.

Lev med att detta blev ett klagoinlägg och att jag inte orkar med mig själv just nu, puss!

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig ♥

2011-01-16 @ 18:52:05
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0