blöööh

Imorgon kl 8.00; Datorprov :(
Imorgon kl 09.40; Engelskaprov..
Imorgon kl 11.05; Inlämning matte
Imorgon kl 12.35; Bada
Imorgon kl 14.50; Få reda på musik-betyg
Imorgon kl; 17.00; Körskolan
Imorgon kl 19.15; Träna

Jag har fullt upp, ska plugga lite om en stund och packa väskan inför imorgon. Imorgon blir en såndär jobbig dag med superkorta raster och att sluta så sent så att man inte hinner hem innan körskolan eller innan gymmet heller för den delen. Vet inte riktigt vart jag ska hinna äta men det löser väl sig :)

Har skickat in min sista inlämning nu, betygsavgörande och allt så är lite nervöös. Efter imorgon har jag inte en enda inlämning eller ett enda prov till, HURRAAA! Så på onsdag tänker jag lämna igen massa böcker och tömma skåpet litegranna. ROCK AND ROLL TJEJEN!!!!
KÄMPA KÄMPA KÄMPA, överlever jag morgondagen så firar jag med pompa och ståt på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0