11.03

Igår var jag ute vilket jag inte varit på himlans länge och gud vad jag hade kul! Jag tror att jag måste ha de bästa vännerna någonsin för shit var bra dom är, hela bunten. Det bästa med sådana kvällar som igår när alla är ute och man känner glädjen som ligger som en dimma i luften är nog alla kramar, både från personer man aldrig träffat förr och från ens närmaste. 

Idag ska jag börja kolla på desperata hemmafruar säsong 3 och försöka få ur all hårspray ur mitt hår osv. Vid 17 kommer mamma och då ska vi fika innan det blir tacos hos mig med henne och tiger, hihi!


En liten bild på min piercing jag tog igår, hihi!
SHÄRÅ NÖJD med livet just nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0