13.40

Jag lovar att det kommer bilder om ett tag, ska bara orka lägga över dem först osv.
Fredag; Stack iväg på body pump o la på en massa vikter, kände mig SÅHÄR stolt typ.
Somnade innan kl 12 fast vaknade 4 ggr av olika fyllesms som inte sa något vettigt alls.

Lördag; Gick upp kl 9 och drog till gymmet. Tränade och åt sedan hos mormor.
På kvällen blev det bio i Skövde med Carolinafina och jag bara ÄLSKADE filmen (och mina chokladpopcorn, och carolina, hihi)
Somnade återigen innan kl 12...

Idag; Vaknade vid 11, har skrivit lite på en uppgift som skulle varit inne i fredags och ska bege mig mot gymmet om en stund.

Som ni ser har jag inte pluggat alls typ vilket inte är bra, men har däremot tagit tag i träningen ist så det funkar iaf :)
Har ett mål att jag inte ska lägga mig förens uppgiten är inskickad idag iaf, fast jag orkar inte lägga ner så mycket tid på den osv så det går nog fort bara jag sätter igång!
Har jag någonsin sagt att jag hatar plugg? BAJS


Kommentarer
Postat av: carolina

det var kuliiigt :D

2011-05-22 @ 14:19:56
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0