15.45

Nu ska jag göra en liten planering för min egna skull, för att inte missa något viktigt!
(Seriöst, det här är inget för er att läsa.. utan bara för att jag ska komma ihåg allt)

16/05 - Redovisning, Teorikurs
17/05 - Dataprov
18/05 - NP Ma A, Tvättstugan
20/05 - Deadline uppgift
25/05 - Ungdomsspelen
27/05 - Åka till Emma över helgen
04/06 - Liseberg
11/06 - Kalas
14/06 - FYLLA ÅR!

För denna veckan;
Mån - Redovisning, Teorikurs med Emma; Ta ut pengar!!!!
Tis - Dataprov, Ingen Eng, Body Combat
Ons; NP, Tvättstugan
Tors; Skriva uppgift, Konditionstest, Body Pump
Fre; Uppgift in, Body Pump, SOVA! 

Utöver detta kommer jag säkert få 100 saker till i skolan och allt annat man ska hinna med så bloggen lägger jag nog lite åt sidan så länge :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0