17.01

Igår var vi ute i nio timmar, pappa och jag! Vi var på skattjakt.. Först i Floby med Petter, Fia och Minah och sedan själva i Falköping. Skulle även klättrat en stund med blev bara en gång var eftersom det började regna.......... otur eller vad?! Aja, det var verkligen hur kul som helst att få klättra igen och att jag klarade det på första försöket med, hihihi *stolt*


Hihi en bild från igår, var LITE rädd där uppe så vågade inte kolla ut, ehehhe!

Nu har pappa droppat av mig i Falköping och jag ska springa upp till gymmet för en runda core och möta upp Emma o handla osv. Ikväll ska jag plugga massor (eller...?)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul det verkar vara! :)

2011-05-22 @ 12:27:05
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0