21.53

Nu har jag varit på gymmet, skickat in min inlämning och grejat lite, så skönt! 
Imorgon ska jag försöka hinna städa innan körskolan (eller efter?)
och kanske kanske gymma en stund, fast det känns som att min kropp skulle behöva en vilodag!
Annars kan jag ju alltid plugga på en massa annat som kommer framöver, alltid detta pluggande...

Gymmet gick bra, men har extremt ont efter att ha kört dagligen hela förra veckan.. en vilodag skulle nog sitta bra för sedan är jag fit for fight (snaaaart pump igen, tagga torsdag!)
Jag blir glad av pump, jag blir glad av att jag ska tacomysa med mamma snart, jag blir glad av att teorin äntligen kör igång imorgon, jag blir glad av mormors pannkakor, ja faktum är att jag blir glad av en massa saker.
Ska försöka köra på en positiv vecka, inte ett enda negativt ord, haha oh no :(


For a pessimist, I'm pretty optimistic som Paramore så fint uttrycker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0