23.42

Har skickat in en inlämning till nu, så har en kvar men den är frivillig så tror inte jag gör den och sedan har jag två prov som nog kommer vara på samma dag, ett musikframtrände och en sak som ska visas för ena läraren sedan är jag FÄRDIGPLUGGAD!

Känns typ SÅHÄÄÄÄR gött, så nu ska jag kolla på tv hela natten för att gå upp jättetidigt och få skjuts till stan innan skolan (där rök min sovmorgon..) men det gör inget för det känns skitbra ändå för tillfället.
Oså är jag SÅHÄR taggad för bodypump imorgon, WIHOO! :D
Tråkigt att det inte blir party på fredag dock men ska äta pizza och kolla på meningslösa serier och titta mig själv i spegeln hela natten så jag ska nog klara mig.
(På fredag-kväll ska ni allt få se.. HOHO)

PUSS!


vill ha tillbaka den hårfärgen men det är för slitet för att färgas igen, men mamma ska klippa det på lördag, så det blir nog brao ändå!

Kommentarer
Postat av: simone

Sött foto ;)

2011-05-30 @ 10:06:23
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0