dalblads

Kl är 9 och jag har hunnit spinna i 1h, gå hem, stanna till på pressbyrån och köpa f-kort och dessutom äta frukost.
Då fattar ni hur tidigt jag var uppe imorses va? Bra där Jonna!


Tänkte bara berätta om en smart sak jag gjorde... Kör på proteinet på bilden och har varit riktigt nöjd med det. Alltid haft smaken jordgubb och den har varit helt okej god, men igår tänkte jag kasta mig ut i det okända. Köpa en ny smak alltså... KÖP ALDRIG VANILJ! För det var själve fan vad den smakade illa :( Så nu får jag lida i en månad innan jag går tillbaka till jordgubben igen. lite fml på det!
Note to self; köp en till shaker 
(det blir till att diska endel när man bara äger en och tränar 2ggr/dagligen om man säger så)

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och packa lite, snart drar jag till floby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0