helt onödigt

1. Hur gammal är du om 5 år? Hela 23 o ett halvt, fy vad gammalt!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Klasskompisarna
3. Hur lång är du? 173 sist jag mätte mig, eller 174 kanske det var.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Idag såg vi nästan en hel film om hajar, som åt upp människor, och en hund....
5. Vem ringde du senast? Atlantica Joy
6. Vem ringde dig senast? Herr Carlzon
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha ah bra (;" roligare än så vare inte..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det handlar om, men sms är ju lite småskoj
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom har aldrig varit gifta, och dom bor inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma? I onsdags tror jag?
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön med en gul rand i
12. När vaknade du idag? 07:10
13. Vilken är din favoritjulsång? Oh helga natt med min Farfar!!
14. Vilken är din favoritplats? Jag trivs ganska bra i närheten av havet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, eller allt som påminner om sjukhusmiljö
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har minst ett barn, bor i en lyxvilla i LA och har mitt egna gym... Eller så sitter jag här, i samma lilla etta i Falsketa, vem vet!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Odjuret under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Ludwig och Vikort kan vara ganska roliga!
19. Hur stor är din säng? stadiga 1,20
20. Har du stationär eller bärbar dator? Skolan bjussade ju på laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och t-shirt om jag känner för det
22. Hur många kuddar har du i din säng? Fyra st vilket är rätt onödigt för hatar att sova med mer än en
23. Hur många landskap har du bott i? Västergötland och Västmanland med pappa o dom  då.
24. Vilka städer har du bott i? Falsketa, Sala, Morgongåva, Åsarp, Floby, Vilske Kleva and so on... o Ja, nu skrev jag givetvis med alla samhällen jag bott i oxå.
25. Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor med lågt skaft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0