narkoman

Jag har tvättat, ätit, packat upp, tvättat speglar och vattnar blommor.
Dock har jag lite kvar innan jag lägger mig och nanar!

Nu struntar jag i att jag inte är 100% kry för imorgon kl 05.00 ger jag mig ut på powerwalk! Ska börja med det varrannan dag i veckan.
Mån-ons-fre-sön
tis-tors-lör

och så fortsätter det så i det varrannan veckan mönstret.
På så sätt får jag sova 2h extra vissa dagar och tappar inte all sömn heller, hihi!
Har inte ätit något socker idag, kryper dock snart på väggarna... Det märks att man är van vid att ge kroppen en massa skit som sedan bara blir jobbig att vänja sig av med.
Men jag är stark, och kommer klara detta för jag är mer taggad än någonsin på att börja träna seriöst! :D


tummen upp på livet som träningsnarkoman!

(i nästa vecka ska jag försöka dra med någon.. vickan... och fota lite till en ny header, kommer bli SÅ bra och då kommer min blogg bara handla om en och samma sak ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0