pump it up

Dagen idag har sett ut följande;
Dog på en alldeles för lång samhälls-lektion
Kom fram till att jag SKA läsa fitness i 3'an
Fick den sista inlämningen i Svenska A
Redovisade lite, gick svinbra och jag var inte ens nervös! 
Kollade på gaaaaaamla Romeo och Julia (på orginalspråkl och VHS)
Åt nudlar med Vickan
Dog lite på ett pump-pass med Emma
Personalmöte
Strunta i att plugga

Så, där har ni precis allt jag har gjort idag, om någon skulle bry sig...
Mår mycket bättre idag iaf, känns så skönt!
Imorgon ska jag plugga hela eftermiddan, och kvällen!
INGA UNDANTAG!
(Eller så pluggar jag inatt och käkar pizza med Emma och hennes syster imorgon)
Inleder operation dygning...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0