I'm alive!

Tro det eller ej, jag lever!
Dog inte då den 14de Juni när jag skulle ut o festa :PpPPpPpP
Just idag sitter jag inne trots att det är superväder ute, vad gör man inte för att få lite ordning på lägengeten! (Ps. det är farligt att åka på semester, allt förfaller och man får SÅHÄÄÄR mycket tvätt...)
Ska klämma in en snabbvisit på gymmet om en timme iaf, innan jag åker hem och fortsätter tvätta. Får sola igen lite i solariet fram i höst sen istället!

Vad har hänt sedan sist då?
-vara 19 är inte så himla rockigt
-varit dum och full
-tappat bort mig själv i göteborg
-varit jättemodig
-varit i danmark
-varit i varberg
-hållt handen
-kramats med saknade tjejerna
-förlorat en kompis till Spanien
-inte tränat något alls, gått upp 5kg
-jobbat 12 pass på jobbet (8 kvar, woop)
-fått min bodystep-licens
-jobbat för mycket så är alldeles för blek

Lite såntdär, ska börja ta tag i livet nästa vecka (eller i slutet på nästnästa iaf, då jobbar jag nämligen mitt sista pass o är ledig en vecka. Massa träning och kunna komma ikapp hemma i garderober osv, NAJS)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0