Trädet

Liveblogg direkt från jobbet!
Det är 3 timmar varje morgon som är otroligt chill, så brukar glo på en film, äta frukost nr 2 och nu alltså även blogga.
Igår jobbade jag 15h för andra dagen irad!! Det var kämpigt, men kommer sitta fint när lönen kommer :) När det var som kämpigast fick jag ett såntdär sms som man behöver ibland såå jag överlevde!
Idag kl 16.01 springer jag ut till mamma som hämtar mig, blir megagym och kalasande hos mormor! Ska även nattsudda jättesent (måste fortsätta städa......) eftersom jag kan sova ganska länge imorgon! Ska nog ev åka till Götet med hon den där Vickan och köpa nya converse eftersom mina inte ville vara med mer :( 

Life is good och jag vill ha min Augustilön NU.. (fast den kommer gå till SuperSaturday så kommer inte bli många kr kvar sedan, damn!)
Förövrigt bara en månad kvar dit, FYFARAO VAD JAG ÄR LADDAD - Stockholm här kommer Atlantica Joy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0