hell yeah

Ska försöka ta en bild på hela stepgänget imorgon! 
Fyfan vad vi är bra!!!!!
Nu sitter jag i alla fall här i min husvagn igen, eller ah.. min och min.. ehhe..
Ska öva in en ny koreografi ikväll, osen däcka! Har en jäkla massa mat som måste ätas upp med, för den får inte plats i packningen hem :O
Hade velat sitta lite vid havet nu när man ändå är här med, men tror inte jag hinner med det. Kommer somna så fort jag når sittande läge.

Åhh vill inte att helgen ska vara slut imorgon, har inte haft såhär kul på år och dar.... Jag är helt euroforisk (stavas det så?)

När jag kommer hem imorgonkväll måste jag lära mig lite PSI och helst hinna med lite matte.. tror dock inte det kommer bli så för kommer somna såfort jag ramlar innanför dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0