10 sanningar om mig

-Jag tycker själv att jag är blyg, men brukar få höra från utomstående att så inte är fallet
-Pirr i magen är det bästa jag vet
-När jag är intresserad/förälskad vågar jag knappt titta på personen, än mindre prata med den
-Damon är det finaste namnet jag vet
-Om det åskar riktigt mycket kryper jag fortfarande in under sängen och lägger mig ibland, i brist på en famn att krypa upp i.
-Om någon snuddar vid mina armveck eller knäveck går det behagliga rysningar genom hela mig
-Jag har fortfarande ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor
-Har minst 3 tatueringar till jag SKA göra, trotts att min första inte ens är färdig än
-Jag är en aning rädd för framtiden
-Jag har väldigt lätt för att sakna, 1 dag utan en person jag bryr mig om kan vara riktigt krävande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0