14.57

Vaknade nyss, halv 3.. helt sjukt :S Hade vi inte ställt om klockan hade det ju "bara" varit halv 2 o det känns inte lika hemskt. Aja.. Igår var jag iaf på bio med Mamma, Klara och Anders. Det blev filmen True Grit. Den var väl.. sådär? enligt mig. Vääääldigt seg i början osen pang så hände allt de sista 5 minutrarna, den var även rätt förutsägbar. Men den funkade lixom iaf :) 

Idag, eller ja det som är kvar av dagen ska jag försöka spendera med matilda och även få lite plugg gjort kanske (lägg märke till kanske't). Borde även städa mitt rum lite men lär antagligen inte orka det heller.. hello lat!

PUSS


söt och silvrig tjej, haha allt klotter på mig står dessutom kvar, får hoppas att det går bort tills imorgon iaf :S annars får folk leva med att det står emma o filip o tuttar osv on my body... hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0