15.21

Igår somnade jag innan 12 vilket jag inte ens brukar göra på vardagar. Så idag var jag uppe och pigg vid 11. Helt supernajs (är dock skittrött nu? :S).
Ikväll blir det bio i Skövde med pappa, har jag tur kanske jag tom får köra dit :DD När jag ändå är i storstan ska jag passa på o kolla hur mycket pengar jag har på kortet, MÅSTE shoppa lite nu asså, inte shoppat på flera månader....... Fast egentligen vill jag till Ullared en heldag eftersom jag vet att det jag vill ha/behöver finns för halva priset där, kör mig till ullared någon?! 888

Nästa helg ska jag försöka spendera i Åsarp, dåligt gött att slippa laga mat och dessutom träffa min prins. Jag diggar min nya livsstil lite ändå. Ta det lugnt på helgerna, plugga och spendera tid med familjen (när man inte bor hemma så blir det inte av så ofta) och på veckorna så är det skola (praktik) och sedan hem och äta snabbt för att sedan göra det jag tycker allra bäst om. 
När man kommer hem är det så skönt att bara lägga sig o ta det lugnt, kanske plugga lite. Tänk vilken skillnad mot för ett halvår sedan. Då kom jag hem från skolan, somnade o sov bort hela eftermiddagen, åt lite på kvällen när jag hade vaknat för att sedan kolla på filmer jag redan sett tills jag somnade igen. Hahaha, låter jäkligt värt va... Jag kan dock sakna det galna partyhelgerna man hade förr. Varje helg vare dansdansdans tills benen inte bar en längre. 

Jag tror jag börjar bli gammal, en partyhelg i månaden... MAX är vad jag orkar med... hahahah....... dålig jag låter. Aja, det vänder väl frammåt sommaren, brukar bli så :)

Blev ett långt inlägg ändå, ops!


Daaaansa dåååååååååååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0