15.32

Hejhejhallå!

Kom hem från skolan för en stund sen, fick ännu en sak gjort idag så nu har jag "bara" 2 inlämningar kvar, båda är tills på fredag och jag har börjat på den ena. Det känns helt okej om man säger så! Hade jag ätit godis hade jag unnat mig lite sånt nu...  Jag vill egentligen bli klar med resten så tidigt som möjligt men idag ska jag nog bara ta det lugnt och dega så jag orkar med resten av veckan.

Vill trääääääääääna.. men nu ska jag ta det lugnt iaf tills nästa måndag innan jag vågar mig på något. Lika bra att bli helt frisk innan, eller vad säger ni?

Orkar inte ta ngn ny bild eller ladda upp ngn gammal heller, felåååt!
NU BLIRE NÄSSPRAY O HOSTMEDICINTIME
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0