15.40

Nästa vecka har jag typ dagligen saker som ska lämnas in/prov, och har jag börjat på något utav det? Nä... Får bli till helgen då! HIHI.
Lite gött nästa fredag när det mesta är gjort, funderar nästan på att fira lite då.. fast har iofs endel jobbiga saker v.15 med.. får helt enkelt fira på lovet istället, åh så gött... inte ens 2 o en halv vecka kvar till lov nu, DET ÄGER!
Ne nu ska jag sluta cepa, blir sumba om en stund o ikväll ska jag öva lite gitarr och även öva lite på min moonwalk som inte är direkt bra. Helt nödvändiga saker att öva på, men vem orkar plugga kommunikation lixom?

Snart kommer det upp två filmer från i fredags med, mest för att Filip själv ville se dem men lite för att det är kul med. PUSS


För exakt ett år sedan var jag såhär cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0